torsdag 13 december 2007

Bondkakor

Igår bakade jag bondkakor eftersom Mannenimittliv-Indianhjärtat gillar dessa.

Samtidigt som cookiesarna (okej, om nu någon, möjligen, vill klaga på stavningen så...gör det då.. ) gräddades så såg vi på Bonde söker fru på TV4.

Det programmet gillar jag, vi. Sedan är det ju skoj att tippa om bonden valde rätt.

Vilket jag är osäker på...i vissa fall.... Min favvobonde är Fredrik. Detta p.g.a att jag vill att han ska välja rätt och bli lycklig med rätt tjej..om det nu går att hitta via ett sådant program.

Nåväl, en eventuellt blivande bondfru kommenterade då man kastrerade grisar:
- Det luktar pungkulor!

Ehrrmm..jag bara undrar hur hon kunde känna igen lukten av ...ehrm..kastrerade..ja...grisar..

Ikväll tänker vi ....(iallafall jag).. bänka oss för att se böndernas kärlekssemester..
Detta efter middagen som är hemkokt ärtsoppa med pannkakor.
(Undrar om vi får hämta täcket i vardagsrummet i natt)

Ta hand om er och glöm inte bort tänka på julgrisen
..eller...ja..

Inga kommentarer: