söndag 8 november 2009

Tvivel och det kan faktiskt bli värre


Jaja..jo jag har fotat detta..men det är bara en illustration.

Ibland kan det ju hända att man tvivlar på sig själv.
Det händer åtminstone mig emellanåt.
Tänker jag fel, gör jag fel, är jag arg och ledsen i onödan?
Så tänker jag.
Har jag fel?
Javisst har jag fel emellanåt, precis som alla andra.
Men..
Just nu..i det kryptiska inlägget som jag skriver så..


Faktiskt tycker jag att jag har rätt i mina funderingar.


Det löser sig inte att dumpa fysiska eller mentala ting via containers.
Att ens någon som för länge sedan inte har med containers att göra, plötsligt ska blanda in sig i leken.
Det gör att jag känner mig..äcklad..
Hårda ord men sant.

Tack iallafall M för ditt stöd.
För att du stod ut med att jag till slut inte orkade hålla masken idag.
Jag hatar att gråta när jag pratar i telefon
Tur det iallafall inte var bildtelefon.

Ha det bra
Vi hörs när vi hörs
/A

5 kommentarer:

Ida sa...

Viktigt med vänner och näras stöd och lyssnande öra.

Ibland måste man få gråta ut!

Magica de Hex sa...

Livet är ett rikskabelt företag hur man än vrider och vänder på det. Kram.

Speja sa...

Åh, det var ledsamt att höra. Hoppas något bra kan dyka upp nu så att allt lättar en smula.
Varm kram
från Speja

Cina sa...

Det är skönt att ha någon att luta sig emot när det är som tyngst.
Hoppas, precis som Speja, att något bra kommer i din väg alldeles, alldeles snart så det blir lite lättare.
Varma kramar. C

Ännelaij sa...

Ida
Ja, visst är det så.
Vänner och nära är viktigast av allt.
Kram

Magica de Hex
Det är så sant så.
Och utgången är densamma för alla.
Kram
Ps.
Jag tror jag känner igen dig från något..hmm..måste tänka.
Ska kolla in din blogg så får vi se.

Speja
Näe, det är inte kul alls.
Det är eländigt.
Kram

Cina
Ja, det får vi verkligen hoppas på.
Kram