tisdag 10 november 2009

Går inte starkare ur..

..det här.

Ni som nu tror och tycker och säger er veta att motstånd i livet gör en starkare.
Ni har fel.
Varje motstånd, sorg gör inte med automatik en starkare.

Jag hade klarat mig utan de bekymmer och de sorger jag varit med om under ett antal år.
Det finns gränser för allt.
Även för ork och växtkraft.

Jag har inget behov eller lust att bli starkare via sorg eller tråkigheter.
Jag behöver bli stark genom positiva upplevelser.
Inte genom att behöva känna att livet mest är en kamp..

Det är tungt nu.

Tack och lov har jag vänner både IRL och på nätet. Samt nära och kära som bär mig genom detta.
Steg för steg.
Utan er så hade jag inte orkat.

Ha det bra
Så hörs vi när vi hörs.
lite le Marc



/Tank-A

7 kommentarer:

Ulle sa...

Kram, min goa vän. Vi, dina vänner, finns som skrivet var här för dig.

Markattan sa...

Tänker lite extra på dig idag vännen

Markattan

Susanna sa...

Goa söta vännen...skickar varma tankar och kramar till dig.

XXX sa...

Hittar inte orden...men tänker på dig. Håll ut och håll i (hatten när det blåser) det kommer bättre dagar.

Cina sa...

Håller om!
Kram!

engelsson sa...

Hmm..ja du har rätt..vissa saker borde en människa inte behöva gå igenom..kram

Ännelaij sa...

Ulle
tack, det värmer.
Kram

Markattan
Tack
Kram

Susanna
Tack
Kram

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, tackochlov så kommer det bättre dagar.
Det känns bra.
Kram

Cina
Kram

engelsson
Näe..verkligen inte.
Usch.
Kram