lördag 1 mars 2008

Kitschig beställning


Idag beställde jag 4st dörrmattor (2st gula, 2st blå) som jag ska ha i uterummet.

De var kitschiga nog för att passa min smak.
Innan beställningen pratade jag med Mannenimittliv/Indianhjärtat om dessa mattor.
Han..han...han sa att det lät som om det var något i just hans smak..jajamänsan, japp preciiiis det sa han!
Dock tillade han att när vi får besök så skulle han tala om att det var han som stod för det stilrena, vackra i familjen..
Jag fattar inte vad han menar!
Sedan hittade jag en fin lykta, jag dreglar..jag vill HA! Men det får vänta, vi har så många ljusstakar och lyktor.

De hade också fina trädgårdsradio´s som jag också föll som en sten för!
Bara det att det trots allt, trots att det kliar som bara den i beställknappsfingret så känns det onödigt eftersom vi har så många radioapparater..men de ser himla läckra ut!
Nu dreglar jag igen


Nåväl, nu ska jag ut och spraya vatten på mina sötepötenuttiga fröer..en del har börjat titta upp och då behöver de min ömma vård.
Sedan ska jag städa hela dagen idag..nästan iallafall.
Ses

2 kommentarer:

Smuckers sa...

Var hittade du dom?

Ännelaij sa...

Alla mina fynd /och ev. blivande fynd/ hittade jag på:
www.buxus.se