fredag 21 mars 2008

Ge-Kå´s ..


Jag åkte för att handla på Ge-Kå´s i Ullare i onsdags.

Trött som en gnu var jag då klockan ringde 06.00 men jag hade bestämt mig för vara där vid öppningsdags. Det klarade jag med 15 min:s diff.

Glad var jag för att jag var tidig..varuhuset var inte överfyllt..det var som att gå och handla på ICA en tisdagkväll. Inga krockar med kundvagnar.

Jag fyndade också.
En st. B-H för 19.95kr (se bild) Inget som jag skulle köpt i vanliga fall men..rätt schysst för en löksättare som jag.
En snygg sommar skjorta för 69.95 (se bild)
Plus mycket, mycket mer..såklart.


Sedan köpte jag två DVD:s
Underbar och älskad (och på jobbet går det också jättebra)
samt
Solstorm
som jag köpte p.g.a att Åsa Larsson (f. i Kiruna) skrivit boken, scenerna är från Kiruna, Izabella Scoruppco spelar den kvinnliga huvudrollen.

Hur bra kan det bli!!!

More to come...

Inga kommentarer: