tisdag 11 mars 2008

Just the way you are

Idag kom jag att tänka på en av mina, då jag var kring 20 år, favvolåtar.
Jag hittade en film på youtube...
Sen googlade jag fram texten.

Eh...frågan är..ja jisses anåda..hmm...då tyckte jag texten var bra, rakt över!
Nu, har jag ändrat mig.
Vissa fraser passar liksom inte in på mig..

OM nu någon...tja..somliga i min närhet..skulle få för sig sjunga denna för mig...så..tja..
Blir jag glad men som sagt var så...
Här kommer ett utdrag från sångtexten med mina kommentarer brevid:

Just the way you are

Don't go trying some new fashion( ..VA?!...inte jag?!..kort eller lång kjol är ju ALLTID en viktig fråga)
Don't change the color of your hair (Mohahahaha!..sure)
You always have my unspoken passion (Gulleplutt..pussenuss, sammalunda)
Although I might not seem to care (Hmmm..jo jag vet..snacka om att jag surar då...hmmpff..)

I don't want clover conversation (clover?..vafasingen betyder det?..clever kan du få..)
I never want to work that hard (eh...nähä...men jag e en hard working woman)
I just want someone that I can talk to (bara prata med...hmm...jasså?...jag trodde vi....eh..du ville mer...*dreggel*...)

I want you just the way you are (ahmeh, pluttenuttsnyggingen du HAR mig!)


Inga kommentarer: