tisdag 12 augusti 2008

Utmaningen..

..och svaren...kommer här..


1. Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Detta är i osorterad ordning
a. Ordna fram info från landsarkivet
b. Dammsuga
c. Svara på de vanliga telefonsamtalen från telemarketingfirmor
d. Laga mat
e. Fnula med Photoshop

2. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då, för 10 år sedan, i augusti, så troooor jag att den utbildning som jag gick då fortsatte efter sommaruppehållet.
På den tiden..för ..100 år sedan..menar 10..så..så hade det hänt/hände mycket i mitt liv.
Vad tänker jag inte lägga ut här. Men sammantaget så var det väldigt mycket som var bra.
Medan annat visade sig inte vara så bra.

3. Vilka platser har du bott på?
* Född i Kiruna
* Därefter flyttade jag till Kalix
* Sedan Uppsala
* Stockholm
* Numer är Halland i mitt hjärta

4. Fem saker du skulle göra om du var bilijonär?
a) Skänka pengar till stamcellsforskning
b) Utbilda mig inom hematologi
c) Skänka pengar till utsatta barn och andra i världen
d) Köpa två nya bilar till min älskling, en cab. och en Land Roover
e) Oroa mig mindre..eller mer..

5. Utmana personer..
Hmm..där är jag svår..eller svårt att välja..
Kanske Smuckers?!?..om han tyar..men jag utmanar alla andra som vill..
Nåväl

Ha det bra
Eder vän

/Alien

4 kommentarer:

Smuckers sa...

Jag kan aldrig lämna en kastad handske kastad så jag är på.

Ännelaij sa...

KUL!
:)
Har läst din utmaning.
Härligt!

/A

Anonym sa...

Kul att du svarade. Allt behöver man inte berätta, även om jag är väldigt öppen om det mesta är det mycket som inte finns att läsa trots att det kanske inte är det intryck man får alla gånger.

Jag håller på att uppdatera MT så jag kan inte svar apå kommentarerna nu. Det är finalversion med massor av häftiga och helt nya funktioner.

Kramar Carina

Ännelaij sa...

Jag vill vara öppen om det mesta men..numer så har jag pga relationer, problem och annat hejdat mig.

Ett tag skrev jag en form av dagbok på nätet utan att för den sakens skull vara med i "dagbokpånätetringen".

Det finns sådant som även jag av olika anledningar inte lägger ut på min blogg eller hemsidor.

Iaf så har du en MYCKET trevlig hemsida!
:D

Kramar
/A