söndag 24 augusti 2008

Fotosession

Idag när vi var ute vid ett havsbad så fick vi se en vagn med ett reklamföretagstryck på.

Det var några yngre tjejer som fotades av en äldre kvinna..typ i min ålder..eh..jag menar en relativt..tja..en..kvinna i sina bästa da´r..tja..i sina da´r..
Nog om detta.

Iallafall så gick vi fram till dem..efter att även vi..jag..fotograferat dem..för att fråga vad det handlade om, alltså vad de hade för uppdrag..typ.

Jo..de befann sig där för att fotografera för en katalog..en kollektion som ska finnas i klädbutiker under våren..lät jättehemligt..minsann..
Hoppsanhejsan..jag säger inget mer..mer än att så himla ...tja..påklätt var det inte..och tja...vårkollektion...eh..jo...ja..beror på hur varm nästa år blir.

Nåväl
Snart är det vår i luften..

Snart kanske jag kan kalla mig för modebloggare...hehe..

Take care
Eder vän
/Funderar-Alien

Inga kommentarer: