lördag 30 augusti 2008

Hafsiga kräftor,choklad och ni behöver inte oroa er

Ikväll ska vi äta havskräftor IGEN!
Det är en av mina favoriträtter.
Till det ska jag göra en efterrätt som jag aldrig gjort tidigare om det blir bra kommer recept senare för nu har jag inte tid.

Min mor vann 2 kg choklad på Liseberg senast vi var där. Jättetrevligt, bra och gott. Men jag har ju börjat en diet och vi äter faktiskt inte sååååå mycket choklad varför svärfar gärna ställer upp!

Vi hade tänkt berätta för honom innan han åker hem att han ätit 14 chokladkakor. Det skulle han ju aaaaaldrig tro på. Nu vet han att det troligen blir så...hehe...och han ser sååå nöjd ut.

Förresten behöver ni inte "oroa" er..jag har inte brutit min diet..men jag måste käka havskräftor ikväll samt smaka på min dessert.

Sedan behöver ni inte oroa er för att detta är jag..på något vis..
Tragiskt..verkligen..men lite orolig blir jag..alltså sådana där poliser..missade de grundläggande biologilektioner?



Take care
Eder vän
/DietAlienTjejenmedchokladIEllernäeUTANchokladImaggen

Inga kommentarer: