torsdag 28 augusti 2008

Flaskborste önskas av behövande


Under tre dagar har det kliat infernaliskt från och till i min hals. Värst har det varit under nätterna, jag har vaknat och riktigt velat klia i halsen inifrån med en flaskborste.

Nu misstänker jag att det kan vara fläderblomsmåltidsdrycken alternativt att jag ätit 3 st sådana där blåa, STORA, salta, hårda godiskulor efter maten.
(MEH!..nu får ni inte ha snuskig fantasi!...hemskingar där! FYYYY på er..FYYY!!)
Det kan vara så att det är något av detta jag inte riktigt tål. Därför undviker jag kulorna..de blå, hårda, salta ikväll.

OM det kliar i halsen inatt/kväll också, så kommer jag utesluta fläderdrickan ikväll.

Om det fortfarande kliar..så..vettefaen vad jag gör!....snyft..
Ses
Eder vän
/SeriösaAlltidAllvarligaAlien

Inga kommentarer: