måndag 18 augusti 2008

Jag hade verkligen INTE heller..

..passat som häcklöperska!
Nej minsann!
Och nu vägrar jag verkligen, jag säger V E R K L I G E N (i emfas)! träna häcklöpning.
Och OS 2012 är bara att glömma!!
För hur 17 ska jag som bölar värre än Helena Bergström ibland, kunna förklara mina misstag?

Nåväl..jag håller med "hela" svenska folket..hur kan en reporter från SVT1 vara så jädrans okänslig?

"Hur känns det?" frågar sportreportrarna så fort någon gått i mål.
Hade jag vunnit ett OS-lopp som sänts i TV...aja..jo jag vet vad ni tänker... era lustigkurrar där.....
Så hade jag svarat:
- Inget vidare

Heja Sanna Kallur!
Det kommer gå bra..nästa gång..och får du sådana där korkade frågor som reportern gav dig..så..vänd ryggen till och prata med en annan kanals reporter.

Take care
/Alien

Inga kommentarer: