lördag 30 augusti 2008

Nu är jag urless på

..alla jädrans telemarketingfirmor!
Särskilt två stycken.

Den senaste ringde idag och då så hände följande:
Jag svarar:
- Annelie!
Ett GAPSKRATT hörs i andra änden.
(hmmmm..tänker jag..är det något barn som busringer?!?!?)
Jag säger:
- Hallå?!?!?!?!

slutar skrattet och personen säger:
- Hej, jag heter Linda och ringer på uppdrag från Telia, finns Indianhjärtat där?

Jag svarar:
- Nej, tyvärr inte.
Tyyyyyyyyyyyyyyyyst i luren..länge..länge, lääääääänge var det tyyyst i luren.
Jag frågar-säger:
- Hallå!?!??!?!!
Linda säger:
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Sedan lägger jag .

Företaget som ringde upp heter Televinken och ligger i Bromma.
Deras telemarketingnummer som ringde oss är:08-525 030 80
De har en skitsnygg hemsida men nu är jag urtrött, minst sagt urtrött, på dem.
Hoppas Linda skrattar hela vägen till banken när hon hämtar sin lön.
Och en sak som är bra, det är att Linda har roligt på sitt arbete!

Just nu dissar jag Televinken..förutom möööööööööööjligen denne:


..eeeeh...

Eder vän
/TevinkenSucksTyckerAlien

Inga kommentarer: