lördag 6 juni 2009

Nationaldagen


Återanvändning är ju bra..
Idag är det nationaldagen som ni ju vet.
Jag tänker inte fira på något särskilt vis mer än att hissa flaggan samt göra sushi.
Sedan ska jag flytta kartonger några centimeter hit och några centimeter dit samt städa genom att fösa in damm mot hörnen.
Kanske jag tvättar lite för att sedan låta det ligga kvar i torktumlaren eller flyttar högen från ett ställe till ett annat.
Ikväll blir det TV-kväll det är ju så oerhört många intressanta program så det blir svårt att välja vilka man ska se.
Tv4 kl 20.00 Nationaldagsfirande
TV2 kl 20.00 Elvis Costello med gäster
Tv1 kl 20.00 Nationaldagsfirande
Spännande indeed, wow liksom ba.
Tur det finns ett antal DVD:s som jag inte sett än kanske det blir någon krigsfilm så jag somnar gott i soffan.
Fast pistvakt kl. 22.45 får inte missas!
Lite töntvarning men va gö man int för få skratt lit.









Ha det bra
/A

Inga kommentarer: