Värmen är tryckande, jag har inte tid att vara ute och lapa sol.
Nyss ringde jag Telia på 90200 ang. nummerpresentationen.
Och via en automagisk röst så ordnade det sig direkt.
Nu vet jag vem som ringt mig....
Det tog ca 2 minuter.
NU undrar jag.
Varför vill de att man går in på telia.se för att beställa tjänster för?
Det var ju DET jag gjorde för två dagar sedan.
Inte fick jag något meddelande på min mailadress från Telia ang. om eller när tjänsten blivit/blir inkopplad.
Och som skrivet var så...nada nummerpresentation då.
Det är stor skillnad på två dagar och två minuter.
Nu är jag verkligen trött, trött på att Telia inte går ut med tillräcklig information så man vet vad man ska ordna via att ringa 90200 alt. logga in på telia.se.
Nu ska jag packa och hoppas på att det inte börjar åska.
Om ni hör något muller så kan det vara jag.
Hörs, jag ser ju om ni ringt.
/SurAnnelie
tisdag 30 juni 2009
Och surare blir jag
Så tyckte Ännelaij kl. 17:28
Etiketter: bara undrar, jag surar, Telia
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Om det kan vara till någon tröst så är det inte så värst skönt att vara ute och lapa sol. Det är för kvavt och tryckande. En annan hänger vid fläkten och försöker hålla lite vätska innanför skinnet.
Lycka till med packandet och flytten i värmen.
Markattan
Markattan
Ne, det är ingen tröst alls.
Härligt är det ändå och jag klagar inte.
Inte alla somrar som är som den här.
Tack!
Jag fattar fortfarande att det inte tar slut någon gång.
Känns som om det är huuuur mycket som helst kvar..men..snart...om 300 år är jag nog klar.
/A
Hej!
Mitt namn är Liza Öfverström och jag jobbar inom kundservice på Telia.
Läste om ditt problem gällande din nummerpresentation. Och om du återkommer via detta formulär som jag skickar så skall vi se om jag kan hjälpa dig.
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Med vänlig hälsning
Liza Öfverström
Telia Kundservice
Hej Liza!
Jag har skrivit in mitt ärende ang. nummerpresentation nu.
Som sagt var så är det ju ordnat nu.
Och strax ska jag springa över och se om jag missat något samtal.
Med vänlig hälsning
/Annelie
Skicka en kommentar