fredag 12 juni 2009

Nytt och snart besök x 2

Idag har jag beställt soffan och bordet etc.
Möblerna kommer först v. 27. Hoppas det verkligen blir så då.
När jag väl bestämt mig vill jag ju ha grejerna direkt.
Nåväl ingen brådska men..

Snart får jag besök av en vän. Nice är ordet för dagen.

I morgon får jag mer besök som ska stanna till på måndag eller tisdag.
Det känns väl bara sådär.
På måndag är det bouppteckning, det ska känns bra få det gjort..men..det finns vissa men. Jag är rädd för att det blir tjafs.
Svärfar a.k.a farfar kommer också och idag så ville han prata om att han ville stanna efteråt. Det känns jobbigt att ha honom springandes runt och plocka hit och dit och fråga om det ena och det andra.
Men sedan löste det sig genom att han pratade om att stanna till efter kräftfestivalen.

Då berättade jag att jag väntar besök även då och så vi kom överens om att det passar bättre senare i juli.
Skönt!
För just nu har jag vare sig ork eller tid att ta hand om honom.

Håll tummarna för att måndagen går så bra som det kan gå.
Jag är orolig men jag kanske oroar mig i onödan?
Hoppas det.

Ha en bra helg!
/Annelie

4 kommentarer:

Markattan sa...

Jag önskar dig en riktigt trevlig helg och håller tummarna för att allt går väl i början av veckan.

Markattan

Ännelaij sa...

Markattan
TACK!
Ha en jättebra helg du också.
/A

strandskatan sa...

Tänk så skönt när alla de där svåra,riktigt tunga "måstena" är avklarade.Skall tänka på dig och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.
Ha en riktigt bra helg !

Ännelaij sa...

Strandskatan


Tack!
Önskar dig detsamma
kram
/A