söndag 14 juni 2009

Försiktigt hopp framåt

Det är fullt upp just nu att arbeta både med sorg, flytt och bouppteckning.
Delvis känns det oerhört tungt.
Hur många tårar kan man gråta egentligen?

Men det finns ljusglimtar.
Blivandepsykologdottern var den första att veta och jag vet hon håller tummarna.
Kanske det mitt i all sorg och bedrövelse så..så kanske...
Ja, kanske, kanske vissa orosmoln kommer att skingras.
Vi får se.
Än vågar jag inte mer än hoppas!
Mer besked kommer efter 28/6.

Just nu hinner jag inte svara på era kommentarer eller kommentera era bloggar. Ej heller hinner jag maila eller msn:a förrän..ja..sedan..
Men vi hörs.
Många kramar till er som bryr er.

/Annelie

5 kommentarer:

Den hemska tvillingen sa...

Fast jag hinner slänga in en kommentar hos dig och jag tror att du läser den fast du inte hinner svara.
Take your time baby, vi andra roar oss själva så länge. Hoppas att allt går bra.
Och jag håller tummarna för att du får som du önskar efter den 28/6...vad det nu kan vara för nåt.

strandskatan sa...

Vänner finns alltid kvar även om man inte hör av sig under en tid. Så jag skickar en kram till dig och hoppas att allt som händer i ditt liv, nu och den närmaste tiden, skall gå din väg !
Var rädd om dig !

Speja sa...

Oj, vad spännande. Nu blev jag nyfiken! Får väl knapra på naglarna tills jag vet...har kollat igenom dina inlägg, men skriver bara här...bara så du vet!
Ta väl hand om dig så länge!

Markattan sa...

Markattan sitter också på nålar, för din skull, men det kan jag gärna göra. No hurry! Gör det du ska så hörs vi när du har tid.

Alla tummar som finns här hålls, var så säker.

Markattan

Ännelaij sa...

Den inte hemska tvillingen


Tack för stödet.
Ja, någon gång efter den 28/6 så..vet jag mer.
Och går det vägen så berättar jag..om INTE så..orkar jag nog inte..iaf inte på bloggen.
/A

strandskatan


Ja, precis, vänner finns kvar.
Tack för lyckönskningarna!
:)
KRAM
/A

Speja


Ja det ÄR spännande!
hihi..stackars dina naglar.
Berättar som skrivet var vad det gäller om det nu går vägen..

TACK!
/A

Markattan


Sötis!
Dina kommentarer värmer verkligen.
Tummar behövs hållas.

TACK!
/A