tisdag 16 juni 2009

Svajigt

Så idag åkte gästerna, anhöriga.
Kändes bra på många vis men inte bra på andra.
Svärfar kramade om mig hårt och kramade min hand.
Innan han smällde igen sin bildörr så ville han krama handen igen.
Det var en kraftig handtryckning och han ville nästan inte släppa taget.
Och givetvis så bara forsade tårarna på mig.

Jag kände mig som en skådespelerska i ett Noréndrama.
Det var totalt onödigt att jag målade ögonen i morse.

Nu försöker jag samla ihop mig för att hämta posten samt fortsätta att packa/flytta och ringa några viktiga samtal.
I morgon åker jag troligen iväg till GeKås, vi får se.


Ha en bra dag.
/AnnelieAliasHelenaBergstömAliasNoréndramaskådis

5 kommentarer:

*jeanette* sa...

flyttpackning är inget vidare...
Då håller jag hellre på ett Noréndrama...

Ha det så gott!
Kram

Strandskatan sa...

Ja, det är ju det där med packande ... saknas kartonger, packa försiktigt, bara släng ner, bra att ha, släng skiten, nämen oj-där är den där som jag har letat efter, nostalgitripp - det tar tid att flyttpacka !
Solen skiner och det vill inte bli så mycket gjort i Strandskateboet !

Den hemska tvillingen sa...

Du, det ordnar sig, en vacker dag kommer du att titta tillbaka på den här tiden och undra hur i hela friden du orkade. Det är då man inser att man är så mycket starkare än man någonsin kunde ana.

Lev väl

Cina sa...

Har läst dina inlägg om helgen. Du är stark! En varm, varm kram från mig till dig!!!!

Ännelaij sa...

*jeanette*


mmm..inget av vare sig Norén eller flyttpackning är sååå värst kul.
:(
Men..sådant är läget just nu.

Kram
/A

Den inte hemska tvillingen


Ja, det blir säkert så.
Men idag undrar jag faktiskt hur jag orkar men..jag måste ju.
Har inget val..
Tack!

Kram
/A

Cina


Jo, jag har fått höra det massor av gånger att jag är stark.
Men jag känner mig inte så stark men jag tror att jag klarar av det hela genom att prata,prata,prata,prata, skriva och..gråta.

KRAM
/A