tisdag 1 december 2009

Snart så är det dags..


..för julkalendern!
Den som Ulle så gärna vill läsa.
Även i år får jag skynda på lite mot slutet tror jag.
Vi får se.

Hursomhaver så kommer temat för kalendern att vara i glädjens tecken med små filmsnuttar inlagda, dock inte i saltlake.
Övriga inlägg som är ledsamma, fundersamma eller liknande kommer kanske också fast då inte i kalenderform.

F.ö så sker nog svininfluensavaccinationen för min del i morgon.
OM inte vaccinet tagit slut ..igen..
Annars kanske jag blir satt ute på en flotte.
Vi hörs
/Kalenderflickan

4 kommentarer:

Ulle sa...

Jajajajaaaa!!! Äntligen dags för julkalendern!!

Ännelaij sa...

Ulle
gulle..
:)

Carina sa...

Fick sprutan i dag, vi har jagat i några veckor men si, slut, slut och slut. Nu har jag ont i armen bara men det går nog över till i morgon hoppas jag.

Rolig första kalenderlucka, dialekter är ett aber :)

Natti.

Ännelaij sa...

Carina
Ååååååååååååh.
Jag hann inte få sprutan idag.
Får vänta till på fredag.

Dialekter är väldigt bra, roligt och underbart!

Kram