onsdag 9 december 2009

Lucka nummer: 9

På tal om ingenting
Våren 2002 så skulle Kalenderflickan spela golf för första gången (och förhoppningsvis sista) i sitt liv.
Mannenikalenderflickansliv gick med på samma runda, ovan även han, men spelas skulle det göras tillsammans med ett antal andra mer eller mindre ovana personer.
Mannenikalenderflickans liv fattade ganska snabbt hur man ska slå och givetvis så förklarade han för Kalenderflickan hur man gör.

Och det gick ju bra..verkligen bra.
Joppsemensan.
Jättebra...harkel..
Kalenderflickan slog inte så väldans bra de första hålen. Så ...'somliga' skulle instruera henne.
Vilket innebar att Kalendris tog en sväng in i skogen för att få gråta en liten skvätt i fred.
Nivetvem kom efter och undrade hur det stod till och Kalendris sa som det var.
Nivetvem förklarade för övriga deltagare att undertecknad var tvungen att göra sina behov i skogen.
Därefter så slapp Kalendris golflektionerna under resterande runda, snyggt jobbat av Nivetvem...eh..

Resultatet då?
Det har både gruppen och Kalenderflickan glömt.
tror jag



/Kalenderflickan

5 kommentarer:

XXX sa...

Huvvaligen för golf. Spelar jag aldrig.

Susanna sa...

Golf spelar jag bara på Wii...jättekul...:)
Kram

Cina sa...

Förstår dig. Precis! Golf är inget kul alls!
Kram!

Ulle sa...

Jag testade golf en gång också. Det började jättebra, klarade mig på 73 slag. Värre blev det sen på andra hålet.

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, hugaligen ja.
Och tänk brallorna man ska ha på sig. Fast de kanske är roligast av allt.

Susanna
Åååååh Wii!
Jag vill också ha..men kanske inte just golfspelet.
Kram

Cina
Tur jag har sluppit spela det efter den gången.
och att Mannenimittliv inte var någon golfnörd.
Kram

Ulle
hehehe..
Första hålet var ju lättast..blev värre sedan.
Jag minns ej vilken placering jag fick men det var rätt bra..från slutet räknat alltså.