torsdag 24 april 2008

Nyträdgårdsekiperadklartmanskavarafin!


Köpte nya arbetsbyxor (med en ros broderade på en av fickorna) idag på Granngården (Lantmännen) givetvis köpte jag också knäskydd till dem. Hittade också ett par yttepyttenuttiga trädgårdshandskar (också med rosmotiv).
Dem köpte jag givetvis också...

Nu har jag visserligen Blåkläders hängselbrallor, också med knäskydd, men dessa var ju sååååå fiiiina dessutom var de 3/4 längd så därför kan jag bli brun på underbenen...kanske ser märkligt ut när jag sedan klär av mig på stranden...men...jag vågar ju sticka ut....(sure..)
Därför bara var jag tvungen att köpa nytt!

Låter det som jag försvarar mig?
Ehh..tja..men ibland behöver man lite krydda i sin tillvaro.

Take care
Nu går jag ut i trädgården och klipper ned rosorn i mina fiiiiiiiiina brallor...
(bara jag inte skitar ned dem...)

Inga kommentarer: