måndag 21 april 2008

Lugn och fin



Igår skulle jag faxa in ett dokument ang. en ny domän som jag reggat.
Det funkade inte..faxet skulle ju till Danmark.
Så idag läste jag instruktionsboken om att just faxa utomlands.
Tror ni jag fick det att fungera?
ICKE!
Blev jag frustrerad eller arg?
Nixenspixens sådan är inte jag.
..alls...någonsin...

Nåväl, som den innovativa och smarta Alien som jag är kom jag på en lösning.
Jag faxar via datorn!
Jodå, det gick väl bra tills jag skulle koppla in sladdj***ln i närmsta telefonuttag.

Var det trångt då uttagen är upphängd i en korg under skrivbordet tillsammans med modem, telefon samt den första faxen?
Svar - JA!
Blev jag frustrerad eller arg eller det minsta svettig?
Nixenspixens sådan är inte jag. ..alls...någonsin...

Tidsmässigt skulle det nog gått snabbare om jag promenerat över med mitt dokument till Köpenhamn.
Nåväl nu är faxet ivägskickat.
Fridens liljor

/A

Inga kommentarer: