torsdag 10 april 2008

Bara låtar jag kom att tänka på

Har fastnat som tuggummi..hmm..
Ronny och Ragge har inte varit min grej..men lite spächöll..dock ingen.Fåård..på våran gård




Vi såg på Heartbreak hotel i Halmstad för ca 2 år sedan. Jag skrattade så jag grät emellanåt. Jag hördes, minst sagt.
Efter filmens slut så var jag tvungen besöka toaletten (var fanns Tena Lady då?).

Utanför min toalettdörr hörde jag ett samtal från två damer som undrade:
- Vad var det som var så roligt med polisscenen, jag förstår VERKLIGEN inte vad som var roligt!

Dessa kommentarer har inte hindrat mig, jag har köpt både DVD:n och polisscenen skrattar jag fortfarande åt, trots jag sett den minst 20 ggr.
Då, när där de målar läppstift på Jill Johnssons reklam samt skrattar sig dubbelvikta för att senare få skjuts av polisen.
Detta är PRECIS min humor.



Nåväl..dags för lite annan sorts musik och stil.
Jag och A samt delvis E, skrålade denna låt gång på gång under vår tonårstid.
Den håller än idag.

Tycker jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa!!! I will survive är bra!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eim5jLlEPYI

/Sten-Gunnar

Ännelaij sa...

JAAAAAAAAAAA!
Och Alien-versionen är perfa
:)

Passar mig

/A