söndag 6 april 2008

"Lista" Nr 1

Foto: Ännelaij


Egentligen finns det ingen anledning att jag ska behöva förklara vem jag är även för en del som känt mig under lång tid.

Men tydligen verkar det behövas..tyvärr:

- Jag hatar kyla, både mental och fysisk,(har fått nog av det)
- Snö har jag svårt för, nu för tiden, även om det är vackert, oerhört vackert med is och vit pudersnö
- Tyvärr är jag allergisk mot pollen, pälsdjur samt framförallt hästar
(varför måste jag förklara detta gång efter gång?!?)

- Ja, jag gråter lätt, så är det.
Det lär inte bli bättre av att få kommentarer för det!
Jag gråter för faen inte för att jag vill bli tyckt synd om!!
(svär gör jag ibland, tyvärr, av ohejdad vana)
- Hur kul tror ni det är att få kastat i ansiktet att man tar till tårarna när det är en konflikt?
Jag gråter när jag blir arg, hemmavid, eller ledsen, överallt, sådan är jag

Inte fan tror, ens jag, att det är gulligt att se ut som ett rödgråtet marsvin vid en konflikt.
Jag tror verkligen inte att jag vinner på att gråta.

Kalla mig bitch eller vad som..

Sådan är jag




Inga kommentarer: