fredag 18 april 2008

5 kg havskräftor och porslinsfoto senare

Foto: Jag, Ännelaij

Har haft lite fullt upp med omplantering av fröer, trädgård samt foton av olika slag. Här är våren verkligen i full gång.
Vidare så köpte vi 5 kg havskräftor igår som jag har kokat. De är något mindre än vanligt varför vi fick dem lite billigare.
Kräftorna ska vi äta ikväll, alldeles strax. Och vi ska inte snåla på dem!
Jag längtar.
Foto: Jag, Ännelaij
En av mina hoyor även kallad porslinsblomma, blommar nu.
Jag passade på att ta ett antal närbilder av blommorna.

Nu dags för kräftor med ett gott (och halvdyrt) vin till.
(Foton kommmer kanske)
Take care

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.

Ännelaij sa...

Ehh..Okey..
You can add me if you want to.

BUT! I only add people that makes me curious, happy, have something to tell and so on.
And also, of course, people who are my friend.

I don´t know you.
So, I wont add you.

Take care

/A