torsdag 24 april 2008

Det sägs jag svär för mycket

..och jag håller med.
Förlåt..

Jag vet att jag ibland använder fula kraftord...

Ett tag arbetade jag som IT-tekniker inom skolans värld.
Det hände ju..då och då....att sladdar fick dras om etc.
Då kunde det från Aliens mun komma mindre lämpliga ord/uttryck.
Har fått höra att hela klasser stelnat till..av mina svador. Detta av kollegor som såg hur jag kämpade på med TP-kablar-switchar-grafikkort-nätverkskort..

Å andra sidan fick jag massor av fina vänner som jag aldrig glömmer.
T.ex en pojke som kollade in mitt bälte.
Det var ett väldigt fint bälte, lite nitar, tufft men inte för tufft..ett skärp för kvinnor.
Den pojken, på en särskola, följde mig vad jag gjorde just i mitt nätverksarbete.

Jag tyckte det var värt prata med honom...
Han...som tyckte om mitt skärp..
Jag uppskattade honom.
Han uppskattade mig..
eller mitt skärp...

Han gav mig något..hoppas jag gav honom något tillbaka.

Take care

Inga kommentarer: