lördag 3 oktober 2009

Väderflicka


Utsikt från mitt arbetsrum idag

Här regnar det och blåser som bara den.
Inatt steg jag upp för att flytta solstolarna så de inte skulle blåsa iväg...eh..kanske lika bra att flytta in dem i garaget i morgon, för någon solning lär det inte bli mer i år.
Detta är verkligen en bra dag för städning, jättebra, rentav perfekt!
Så därför så gjorde jag allt annat än städa...
Typ photoshoppa samt leka med kameran.

Så två flugor på smällen blev det.
Nämligen ett självporträtt.


Faktiskt har jag inte ens sminkat mig idag, men kammat mig och borstat tänderna har jag.

Ses när vi ses
/A

8 kommentarer:

Anonym sa...

me den outfitten ere lite konstigt att du stalt in solstolarna=)/mååjkål

Strandskatan sa...

Ha,ha ! Dagens outfit ... jag visste väl att du inte är en "tant" ! Chict !!

Den hemska tvillingen sa...

Ja men du, snaijdigt ju. Och vem behöver smink när man är så där snygg?

engelsson sa...

Haha..du ser ut o platsa i nån av Elvis Hawaiifilmer..kram

Markattan sa...

Snyggt.

Bra att du lät bli städningen till förmån för självporträtt. Ny karriär på g ju. Modellvärlden kommer att bli ännu rikare på skönhet.

Markattan, nästan lika snygg

Ännelaij sa...

mååjkål
Ja, den är sååå jobbig att komma i.
För att inte tala om att komma ur...
Jisses vad jag får kämpa.

strandskatan
Fast outfiten är ganska gammal, 50-tal skulle jag tro.
Yeah, chict it is.

Den låtsatshemska tvillingen
Javisst är det fint.
Preciiis..sminket hoppar jag även idag.
Jag nöjer mig med lite vanlig dagkräm och att kamma håret.
Fast var kallt gå omkring i sådan där bikini så nu är det långkallingar, tjocka strumpos samt ullfrotté som gäller.

engelsson
hehe...precis..idag ser jag ut som någon som var med i en Elvisfilm på 50-talet..ja, alltså född på 30-talet.

Markattan
Japp, bilden är snygg.

Jisses..ojoj..modellkarriär- to be for me. (bäst jag över upp min engelska).
Jag kommer att liksom knocka alla andra modeller med min ultraordinära 50-tals look.
Men alltså, ärligt talat..det är liiiiiite jobbigt för mig som itne är såå vig att stå så där bakåtlutad samt att hålla in maggen så där mycket.
hmm.

Speja sa...

Eh, där ligger man i lä. Bra på att posera är du också! Och vem behöver mamelucker med så snygga underkläder...eller är det det? Städningen kan vänta tills dammråttorna dansar på bordet, tycker jag.

Kram!!

Ännelaij sa...

Speja
..eh...det var svårt att posera eftersom jag inte är så smidig direkt.
åååh, den gamla trasan!
Jo den är rätt så OK.
Det är en..en..en soldräkt.
trasa som trasa liksom, kan syfta på mig också
Tack för det måttot om dammråttorna,d et ska jag ta till mig..*gjort*

Kram