torsdag 22 oktober 2009

Trädgård ~tummen ur ~


Jahaja..jahaja...jojustdet..så..att..
Idag har jag OCKSÅ massor att göra, jag menar MASSOR med stort M eller stora bokstäver överhuvudtaget.
Måste hämta en del växter som jag bestämt mig för att behålla utanför mitt nuvarande place.
Alltså ska jag gräva upp, plantera om och hoppas på att de överlever.
Har också några schyssta lökar jag måste sätta i krukor.
Sedan måste jag städa..ja ni läste rätt.
Städa och bära ut grejer i garaget igen.

Måste bara få tummen ur.

Inte bara jag som har rätt Expressen har det också

Annars då?
Jo, tackar som frågar.
Inte så värst bra men.....ja....ni vet..

Bäst sätta fart då
Hörs när vi hörs

/VilkaIntressantaInläggJagHarNuförtidenVerkligenSpännandeAttVetaDettaFörrestenKäkadeJagFilTillFrukostIdagGlömdeTyvärrAttFotaTallrikenMenBilderKommerSnartPåKvällsfilenEllerNågotKanskeEnTomJordpåse?EllerNågonVissenPlantaNuPratarViInteOmMigSomEnPlantaMenVemVetOmDetKommerBildbevisPåMinaBestyrIdag-KortfattadAnnelie

2 kommentarer:

XXX sa...

Spännande ju, med plantor och sånt. Och tänk vad du kan hitta när du städar. Väntar här tills kvällsfilen kommer på bild.

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, ..men nu funderar jag på att plantera om julrosen..tycker den står fel.

hehe..ja vilka grejer man hittar när man städar.
Eeeeeeh..nu har du fått vänta länge på filen.
Men den kommer endera dagen..jappsemensan.