torsdag 15 oktober 2009

Låt stå!


Jahaja, jag ringde netonnet för att höra om jag skulle åka upp med datorn eller hur jag skulle göra.
Jodå de hade givetvis telefonsystem med 37 olika siffror man skulle trycka för sitt ärende.
När jag hamnar rätt efter att ha angett datormärket så säger en telefonröst:
- Det kostar 9:90/minut efter att ditt samtal kopplats fram.
SUCK!
Jo, jag tackar ja.

Så nu har jag mailat Netonnet om vad de anser att jag ska göra utan att slösa bort en hundring genom att prata med supporten.

Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.

Låt Stå!

Ps
Nu har jag fått svar från netonnet som bad mig ringa Acer.
Återkommer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

va i h-----te e den sönder?de va dåligt värre tycker jag.......jädra netånentt=(/mojkol

Markattan sa...

Ska aldrig mer handla där.
Ska aldrig mer handla där.
Ska aldrig mer handla där.

Markattan, som aldrig mer ska handla där...

Susanna sa...

Köpte ett hemmabiopaket från nettonnetjävlen och högtalarna pajade en efter en...fick lämna in den efter många om och men och när jag hämta den så hade jag fått fel...en mycket bättre låg i lådan men lådan var märkt med mitt namn så den behöll jag!!!! Så det så!!!
Jag har inte handlat där sen den gången i mars 2004!!
Kramen

Speja sa...

Det var det värsta!! Tack för varningen. Förstår att du är aaaarghhhh...

Ännelaij sa...

mojkol
Ja, visst är det trist..
Ledsen blir jag..över allt krångel.

Markattan
Bra!
Du lär dig läxan snabbt..
Eh..blev visst fel där..
JAG lär mig läxan och lär dig..
..eller nå´t.

Susanna
Åhhh vad tråkigt!
Det jag mest reagerar på är deras servicekrångel.
Jisses.
Produkterna i sig kanske det inte är något fel på.
Det är när det blir fel PÅ produkterna som resan börjar.

Och den tänker jag avsluta.
Kram

Speja
Ja, jag är arghhhh.
Jag hoppas på en bra lösning.
Men less är vad jag är..och det datormärke jag köpte står inte så högt i kurs hos mig dagsläget.