fredag 9 oktober 2009

Garderob på garderob


Jahaja, jag vann garderobsbudet.
Det som var en tyggarderob, ny/oanvänd stående på ben (egna hoppas jag).
Passar perfekt i en av mina garderober.
Garderob på garderob kan man säga.
Dock har inte säljaren kontaktat mig ännu hon kanske inte kommit ut ur garderoben.
mohahahahahahahaha.skitkul..jag vet..no´t

I morgon blåser det till revelj kl 0530.
Yes, till Ge-Kås bär däcken mig för inhandling av div. nödvändiga och säkert mindre nödvändiga saker.
Nu är det ju drygt en månad sedan jag var där så...Ullaredstarmen suger...ja på ett positivt vis.
F.ö så inget särskilt nytt på västfronten.
Eventuellt kommer en barndomskamrat ned nästa vecka för att kolla på en bil.

Just det ja, programmet Mammas pojkar..det var..det var...eh...pinsamt..verkligen pinsamt.
Jag ska se nästa avsnitt men jag får väl säga såsomså att detta var bland det mest pinsamma jag sett.
Jag saknar helt enkelt ord.
********
Ha det bra
/IngenGarderobEllerSåÄrSäljarenSegOchDåFårJagHittaPåAndraLösningarOchMammasPojkeSerienDenVerkarJuVaraÅretsKalkonEllerSkämskuddeNuSaknarJagOrdTrevligHelg-Annelie

3 kommentarer:

strandskatan sa...

Vilken snygg garderob du har fyndat och fler fynd kan det kanske bli när du kommer till Ullared i morgon.
helg.
Strandskatan, som aldrig besökt Ge-Kå´s och aldrig sett Mammas pojkar, hoppas att du får en riktigt trevlig helg .

Markattan sa...

Lycka till med Gekås-resan. Där kan man ju göra riktiga fynd.

Jag har också lyckats kapa hem lite prylar från Tradera och det dröjde ett tag innan säljaren kontaktade mig.

Markattan, önskar dig en trevlig helg

Ännelaij sa...

strandskatan¨
Ja, den är snygg, nu kommer den ju inte att synas förrän jag öppnar den yttre garderobsdörren men ändå.

Dessutom var det ett bra pris.

Trevlig helg!

Markattan
Jag fyndadeitne så värst mycket.
Men det berättar jag mer om i nästa avsnitt..menar inlägg.

Nu har säljare n kontaktat mig så snart är jag en garderob rikare.
Vilket är välbehövligt.

H en trevlig helg du också.