lördag 7 mars 2009

Statyer(a) exempel


Idag fotograferade jag en vacker staty genom fönstret då vi åt middag på laxbutiken.
Ja, jag har redigerat bilden i Photoshop.
Livet är tungt just nu, så en betongstaty väger lätt.

Trots det som är sorgligt, så livas mitt liv upp av t .ex Speja´s härliga, roliga blogg samt också av
Annette som har en väldigt fin, snygg blogg med bl. a dessa tänkvärda ord som jag lånat från hennes sida:
- Man inte kan gå igenom livet med en plockhandske på båda händerna,
ibland måste man också kasta tillbaka bollen
- Även om jag känner smärta,
så behöver jag inte ge andra det.

Take care
/A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du. Så otroligt roligt att höra att jag kan pigga upp någon annan. Det var det finaste. Kram
Speja

Ännelaij sa...

Speja
:)
Allt får inte bara kännas eländigt.
Tyvärr är jag själv ingen muntergök just nu..
Men, så är det bara..just nu.

Take care
KRAM
/Annelie

Anonym sa...

Åh vad gulliga ord av dig :) Tack!!
Håller tummarna att den där betyngande delen släpper för dig snart. Är inte alls kul att gå och må så.
Hoppas i alla fall att dagen idag har varit bra.

Kram

Ännelaij sa...

Annette

Tack.

Jag kommer nog att måste få stå ut med att må mindre bra under en tid.

Tyvärr.


Kram
/A