söndag 15 mars 2009

Speaking terms

Detta har varit min dag hittills.

- Jag har powerwalkat (läs: strosat vid stranden och fotograferat)

- Jag har också lugnt och sansat tänkt varma, fina tankar om "Boråsare" (läs: irriterat mig över sommarboende som inte hälsar när man möts)
- Jag ställde mig och bakade i arla morgonstund (läs: scones vid kl: 1100)
- Jag har varit/är som en frisk fläkt i tillvaron (läs: diskat köksfläktens delar i diskmaskinen)
- Jag har gått genom dagens bilder (läs: kastat det mesta och photoshoppat någon)
Det är vad jag hunnit med hittills.
More to come..
..beware..
/A-whocaresanyway

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en enorm självdistans och kanske var det inte meningen att andra skulle skratta men du skrev så härligt så jag skrattade gott och tänkte att bra att du har humor trots att det kanske inte är det lättaste alla gånger.

Inlägget innan om besöket ger en sur eftersmak och jag hoppas du inte fångade det utan slängde iväg det.

Kramar Carina

Ännelaij sa...

Carina
hehe
tanken var just att bjuda på mig själv!
Roligast av allt är driva med sig själv.

Besökinlägget..dvs. besöket har jag kommit över.
De är som de är.

Kram
/Annelie