fredag 20 mars 2009

Rallybrudar, pucko och macka

Igår köpte jag DVD:n Rallybrudar.

Mannenimittliv frågade om det var en typisk tjejfilm.
- Näe, svarade jag, det är mer en familjeroligfilm.
Det sa jag utan att vara helt säker.
Han satte sig liiiiiite tveksamt med mig i TV-soffan.
Gissa om filmen var/är bra?
hehe
Mannenimittliv skrattade gott och ville inte missa något så det pausades när telefonen ringde (händer inte alltid).
Filmen får :
i betyg av mig.
Ps. Finns pucko kvar än?
Ds. eder vän AlienPuckot

7 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, DEN måste jag se!!!

Anonym sa...

Så den var bra?? Har hört delade åsikter om den eller rättare sagt den har inte fått så många getingar ;) Vilket brukar innebära tvärt om ja.. Då MÅSTE jag ju bara se den ändå då ;)

Hoppas du har en fin fin fredagkväll.
Kram

Ännelaij sa...

Ulle!
Klart du ska..
Vi har ju samma smak (tror jag).

Förutom när det gäller hockey förstås.

kram

Annette
Ja!
Den var bra!
Klart den inte är någon actionfilm men den var bra!
:)
Jovisst..filmkritiker etc...men..
Jag gillar den!

kram
/A

Anonym sa...

ÅÅÅHHH Vad GLAD jag blir!! Tack supergulliga!! Blir alldeles rörd över hur många som röstar egentligen :) Det trodde jag verkligen inte. Hoppas jag kan bidra till att mina läsare ocskå för fler läsare om jag vinner :)

Tack i massor!!
Hoppas du får en härlig lördag!
Kram

Ännelaij sa...

Annette

Ska försöka ha en bra lördag.
Trots allt..

Såklart jag var tvungen rösta på dig!
:)

kram

Anonym sa...

Hahah ja visst är det skönt när fler felar och man känner sig mänsklig istället ;) hihi

Men det kan ju bli riktigt tokigt ibland haha Inte ens min dotter får rätt namn när ja skriver.. och det är ju lite pinsamt haha men av någon anledning så blir det alltid Martian istället för Martina. Tydligen vill några fingrar vara snabbar än andra haha

Ännelaij sa...

Annette
Ja, det känns verkligen bra att man inte är ensam om att trampa fel på tangentbordstangenterna!

Ja, det verkar som om a, e, d tangenterna är snabbare än övriga.
Iaf för mig!

kram
/A