onsdag 25 mars 2009

Jag fattar ingenting..

Tyvärr missade vi att se (visste inte det fanns): Var f*n är min revy! på SVT med Magnus Uggla.
Så jag såg det idag på SVT-play eftersom det var från Kalix där jag OCKSÅ bott en gång i tiden.

Och jag skrattade högt för mig själv, särskilt avsnittet med löjrommen är klockren!
Här är länken till hela programmet

Det som förvånar mig är att programmet fått negativ kritik..eh..varför undrar jag?
Det är inte elakt, tycker jag, Uggla driver med sig själv. Somliga anser att Uggla är dryg..kanske det..jag vet inte eftersom jag inte känner honom eller träffat honom..
Men jag tycker det verkar som om han bjuder på sig själv.

Vad är problemet?
Att vissa scener är arrangerade det förstår man ju när man ser programmet.
Detta är ju TV-underhållning.
Jag förstår inte varför en del hetsar upp sig över detta.
Läs här och här

Men kanske det är så att Olle Palmlöf har rätt som anser att Kalixbor inte har humor?..eller?

/UndrandeAlien

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror också att Uggla bjuder på sig själv, men det är lite svårt att avgöra. Klart att mycket är uppgjort och ihopklippt för att få rätta stuket. Själva upplägget är ju sådant.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hej min vän!
Är bara in snabbt som blixten och kollar lite och naturligtvis hojtar om att jag är inte i försök med att leka otrevlig utan bara har 2 mycket hektiska dagar som gör det lite svårt att svara på kommentarer men så fort jag bara kan i morron ska jag sätta mig o läsa o kommentera.. LOVAR ;)

Hur är det med dig? Allt bra hoppas jag.
Kram

Anonym sa...

hehe nä..jag ska konventera från frölunda till färjestad haha.. nää..inte aik :S

ajjemän..eller gjorde..har nytt jobb nu ;) haha.. nu blir ja nyfiken ?? ;P ha en bra torsdag!!

Ännelaij sa...

Speja
Precis!
Upplägget är ju sådant.
Troligen kommer Uggla även att vara likadan när han besöker andra kommuner.
Klart att somligt är svårt att avgöra men...nåväl.

Ha det bra!
/A

Annette
Ingen fara!
Du är inte livegen..hoppas jag...?!
Iallafall inte åt mig.
Kommentera när du har lust, tid, ork.
Ingen fara!
Med mig är det...typ..
Kram
/A

Malin-Hockeyfruga
hehe..byta till Färjestad?????
*morr*
Och inte SAIK?
My friend you´re in trouble...
hmmm...hmmm...
Aja,,det är ju bara hockey..ju...

Ha det bra!
/A