tisdag 24 mars 2009

Jag är STOLT..men..eeh grannen..?!

Jag har fått en award!
STOLT är ordet för dagen!

Den bästa award jag kunde ha fått.
TACK och många kramar till dig Annette.
Och motiveringen lyder:
The Humour Award
"Så, den här Awarden vill jag skicka till dom som fått mig att skratta gott idag när det har varit tröttsamt...
Ännelaij - Från att velat lägga av med bloggen, till att få mig att skratta med sina sköna berättelser.. Diggar hennes granne helklart haha"



Ähum..
Inte bara Beck som har en "intressant" granne..
Take care
/Alien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awarden har du helt klart förtjänat likväl som den vackra buketten.

Du är duktig på att få mig att skratta med dina underbara och underfundiga kommentarer.

Ha en bra.

Kramar Carina

Ännelaij sa...

Carina
TACK!

KRAM
/A