fredag 6 mars 2009

Bara för att..


..jag kände för ett inlägg och ett foto jag tog igår så..
(japp bilden är grynig..jajemensan det vet jag..)
Det sägs att svanar lever sitt liv ihop. De väljer alltså en partner och lever därefter tillsammans livet ut.
Helt underbart tycker jag att det låter!

Just nu känner jag för att skriva ned stora ord som får er att tycka jag är patetisk.

Därför avstår jag.
(hmmm..varför tog jag ens upp tråden från början då?..eh..)
Take care

/AlienSomHörtOchSettBådeSånglärkaOchTofsvipaIgårPåTalOmFåglar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad glad jag blev nu fäör dom fina orden :) Tack. Gillar ju din sida som jag skrev igår och tycker absolut INTE du ska ta bloggpaus nu när jag hittat sidan ;)
Va vackra dom är svanarna!! Ståtliga!

Självklart får du "låna" dom orden från min sida ;) Bara kul att andra tänker som jag :P
Men en guldstjärna i kanten skulle det ju vara att kanske bli länkad i ditt inlägg då ;)

Ha en underbar fredag!
Kram Annette

Anonym sa...

Visst är det något alldeles speciellt med djurens parförhållanden? Så ljuvligt att de håller ihop i vått och torrt, trots att de inte måste.

Ännelaij sa...

Anette
Ja, svanar är ståtliga.
Och jag avundas dem..
Tack för dina fina ord.
De värmer.

Självklart så kommer jag länka vidare till dig!
:)

Kram
/A

Speja
Verkligen härligt ibland!
I djurlivet. Och "människolevernet".
Finns mycket att skriva om detta.
Givetvis ska man inte hålla fast i ett olyckligt förhållande.

Jag bara önskar att jag funnit Mannenimittliv redan för drygt 20 år sedan.
Livet hade kanske, kanske varit lite enklare nu..

Ja jisses detta kan jag skriva mycket om..men..

kram
/A