onsdag 28 november 2007

Ledsamhet ♥ Glädje ♥ Hand i hand



Förmiddagens samtal var jobbiga men nyttiga och givande.
Samtalen vill jag inte vara utan,
orsaken önskar jag inte fanns.
Men nu är det som det är.
Nåväl.
ALLT är inte mörker, elände och tårar.
(Vi har faktiskt VÄLDIGT roligt ihop också!)

Jag handlade en hel del grejer idag hos Blomsterlandet.

Bl.a jättefin, stor, julstjärna.
(endel?????jojoenHEELdelsägernogvissa..punktpunkt..)


En av hyacinterna.
Nu dags för annat.

Take care
Ses snart, hoppas jag.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hej Annelie!

Ja, jag testar allt jag bara kommer åt och får tips om. Nu ett par piller med Tranbär i från hälsokost, sen ska jag även köpa Havtornspiller. De ska visst vara super, men var slut för tillfället.

Va fint du julpyntat. Julrosor är så vackra, så även hyacinter. Ska köpa mig julblommor jag med. Julgranen vet jag inte hur jag ska göra med än. Kommer ju vara borta över jul. Barnen ska ha en liten en i sitt rum iaf.

Varma kramar
/Ewa

Ewa sa...

Hej min fina vän!

Idag har jag en ledsendag, men jag kikar ändå in som snabbast och lämnar en varm kram till er.
Funderar på att lägga ner detta bloggandet. Är så mycket som gör mig ledsen.

Kram
/Ewa