måndag 19 november 2007

Matproblem


Eftersom mitt älskade Indianhjärta för tillfället tycker att många maträtter smakar metall eller konstigt, så har jag problem.

Som skrivet var så har vi en burk surströmming i kylen.
Och jag vill bara haaaaaa surströmming nuuuuuuuu!
Men jag förstår ju att han inte tyar med det i dagsläget.

Kommande helg så kommer min älskade svärfar ned till oss. Han gillar också surströmming (det gör Indianhjärtat mitt med men inte just nu) så kanske jag får knäcka burken, äntligen, under nästa vecka.

Vi testade Kallax i augusti och den var bara "sådär" därför sätter jag mitt hopp till Oskar´s strömming.

Indianhjärtat föredrar just nu mildare smaker så något kan vi nog ordna till honom också.

Jag köpte förresten årets glögg i fredag.
Måste säga att den var nog den bästa hittills.

5 indianhjärtan får den av mig.


Take care

Inga kommentarer: