måndag 19 november 2007

Auktion *gulp*


Det har varit en tung tid under ca 1 månad. Det kommer att fortsätta att vara tufft från och till framöver också.

Men det är ändå viktigt att tänka på annat, saker som är kul.
Så i förrgår reggade jag mig på Tradera.

Har gett några bud på Pilgrims smycken och några enstaka plagg.
Några gånger har jag ändrat mig när jag lagt ett bud. Men som tur är har jag blivit överbjuden.

Framtill idag...*shitpommfritt*..(f´låt det pinsamma uttrycket).
Då vann jag!

Men...ehrrmm...jag ångrar mig liiiite...eller..jo..mycket...
Och hur ska det gå nu då?

Jag som bjudit på en likadan tröja fast i svart!?! (den är dessutom snyggare)
Plus FLER Pilgrimssmycken också.
(undrar om jag är riktigt navlad)

Tänk om jag får ALLT!?!
*holy moses*

Ä´re nån som vill köpa min tröja?
De är jättefin!
Jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, lägg ut den på Tradera! Eeeehh...

Anonym sa...

Tänkte ente på det..
Bra idé..förresten fick jag den snyggare tröjan med!
Den svarta.

Det är samma säljare så jag måste ju köpa bägge två.

Nu väntar jag på svar ang. ett pilgrimshalsband.

Jag är hopplös!