lördag 27 oktober 2007

Änglar trumpetar!

Eftersom mannenimittliv varit krasslig så har jag haft fullt upp med att vara Florence Nightingale, herregu vad duktig jag är!

*skrytskrytskrytskryttorkasvettigpanna*


Nåväl, jag har två stycken stora änglatrumpeter som står i vårt uterum.

Eftersom de ska vila inför vintern så har jag dragit ned på vattningen när kölden började göra sig påmind.


Bladen de började falla, de som fanns längst upp de såg skrynkligt vissna ut. Änglatrumpeterna har inte haft minsta lilla tecken till att blomma under hela rackarnsregnigasommarhelsiket!!!!!!!!!!!!!!!

(Observera antal utroptecken och min fina fetstil!!!)


Tills för någon dag sedan.
Joho, den rackaren blommar!
Trots att bladen ser skruttiga ut!



*suck*

Den blomman brås på mig.

Jag är en ängel och blommar även om kölden biter.

Inga kommentarer: