onsdag 3 oktober 2007

Jag är med b..

..il!
Där fick jag till det!
:)
Jaha, nähä..jag vet..jag kan ju inte skapa rubriker.

Nåååååvääääääl.
Jag har nu köpt bilen. En kombi, det är några år sedan jag backade med en "lång" bil. Vilket en kvinna uppmärksammade när jag idag hamnade ca 20cm in på en gräsmatta.

Men jag låtsades som ingenting och bara steg ut och hälsade på henne som om det var helt naturligt. Hon höll på cykla in i en lyktstolpe p.g.a detta.
Är det bara jag som är normal i detta samhälle?

Bilen är trevlig att köra. Bara det att belysningen på instrumentbrädan inte funkar. Den digitala trippmätaren och mätarställningen funkar men man ser inte hastighetsmätare etc vid mörkerkörning.
Så detta är en dagbil.
Mannen i mitt liv sa att det kunde vara "beailhijoeahamojsen" som var ställd fel eller möjligen en säkring.
Jag tror på en säkring, det är lättare att uttala och komma ihåg.

Igår köpte jag en ny parfym igen. (nu blir det inga fler på 2 månader)
Den var PERFEKT! Luktar mig, moi, Ännelaij.
Jag är hänförd och ALLA "andra" också!
- Vad du luktar gott, sa min älskling till mig.

Jag vågade inte säga jag köpt en till, ny, parfym.

Inga kommentarer: