söndag 14 mars 2010

Smart

Igår tvättade jag ju några maskiner, inte själva maskinerna men tvätten, som jag sedan centrifugerade lite extra så de skulle torka snabbt...
Smart gjort av mig, jag känner mig oerhört stolt över det.
Bara det att..tvätten måste ju vikas och vad är bland det tråkigaste jag vet?
Just det..










Orka liksom

Förstår att ni är jättenyfikna på vad jag gjort idag.
..eller så inte..
Iallafall så har jag:
* Varit ute på en minitripp till la Stada
* Solat
* Tagit en eftermiddagslur
* Vaknat och insett att luren varade i dryga två timmar
* Druckit två koppar kaffe vid 19-tiden för att piggna på mig
* Insett att jag är supersmart som dricker kaffe vid den tiden efter att ha sovit så länge
* Odiskat min lilla disk
* Haft småågren över min ovikta tvätt, jag har blängt lite på den och försökt förtränga att jag måste vika in den snyggt.
Smart där Annelie
Jahaja
Lite musik som kan pigga upp eller?
Årets melodifestivalvinnare.



Hörs när vi hörs
/Smart-A

Inga kommentarer: