onsdag 24 mars 2010

Bra och obra

Jag är trött som tusan idag och det är inte grannarna som stört min nattsömn.
Nej, oh nej.
Jag blev bjuden på kaffe kl. 21.00 igårkväll under ett möte och det smakade såååååå gott.
Därefter var jag pigg som en kackerlacka som går på något förbjudet medel.
Jag betackar mig för kommentarer såsom att det var en klockren liknelse.

Nåväl jag satt uppe till kl. 01.30, msn:ade med dottern och skrattade åt mina egna skämt så jag nästan låg dubbelvikt. Sedan svarade jag på en del mail varav ett från en väninna som tycker vi ska gå ut och roa oss.
Jag svarade, faktiskt, att jag är på. (det är nu alla ni som är oroliga för mitt  hemmaälskande liv ska göra vågen)
Dock vägrar jag gå på dansställen så vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag iväg på kurs..ja, det är den kursdagen och jag vet att den blir av idag.
Men jag känner mig faktiskt lugn.
Dags borsta tänderna.

Hörs när vi hörs
/PåKursMotKurs-A

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag gör vågen.. Wiihooo :D
Puss snygging ;)

Ännelaij sa...

Ida
haha
Sötis!
PussochKram