tisdag 30 mars 2010

Lite synd kanske men..

..jag vill inte skriva om precis allt på min blogg eftersom jag vill vara lite rädd om mig själv.
Det lovade jag Mannenimittliv.
Idag fick jag nytt hopp igen..
Om det blir något av det hela så lovar jag att berätta vad det är.
Nog om detta.

I morgon är jag bjuden på påskbuffé.
Kul och GOTT!
Jag blev uppmanad att ta med kameran så givetvis ställer jag upp.
Hoppas folk står ut med min frånvarande min när jag spanat in ett bra fotoobjekt.

Jo, just det ja, idag fick jag erbjudande från Telia om att samla bredband och telefoni hos dem och få spotify premium gratis under tre månader.
Om jag kommer haka på?!?!?!?
(Edit:Jag har ju allt hos Telia redan nu så klart jag vill ha det billigare)
Psychological-dotter som kommer ned till mig i början av april frågade om jag har spotify.
Ja sa jag.
Let´s party! sa hon.
hehe..ungar..

Vem säger det bättre än Lasse

Vi hörs när vi hörs
/A

9 kommentarer:

XXX sa...

Hoppet åter???????

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, fast en annan.
Ähum..ja du fattar.

Cici sa...

Och jag vet inte ens vad spotify är för något. Jag får väl googla.

Telia Kundservice sa...

Hej!
Mitt namn är Daniel Leuschner och jag arbetar på Telia kundservice.

Vad kul att du har kollade vårt reklamutskick om Telias paketerbjudande.

Om du har några frågor eller liknande är du välkommen att kontakta mig via nedanstående formulär.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia kundservice

Ulle sa...

Hopp! Härligt! Tummar hålls!

Ännelaij sa...

Cici
Spotify är jättebra!
Man får tillgång till att lyssna på musik online utan att ha skivorna.
Där finns nästan alla artister.

Jag har den med reklam i som är gratis.
Dock måste man få en inbjudan för att få tillgång till det.
Jag använder det främst när jag städar eller pysslar med något då jag vill lyssna på musik.

Spotify premium kostar men den är reklamfri och har lite bättre ljud.
Jag klarar mig med "vanliga" spotify men..klart man nappar på premium om det inte kostar något.
Sedan kan man lyssna offline också..vilket jag inte har så stort behov av.

Telia Kundservice/Daniel L
Jag har fyllt i formuläret nu.
Tack!

Ulle
Tack..de behövs och de värmer.
:)

Markattan sa...

Oj vad trevligt. Och tusan vad snabba Telia är på att hitta bloggare...

Jag håller också tummarna för att det går din väg. Och vad mysigt med dotterbesök.

Markattan

Anonym sa...

alltså,alien läser telia din blogg riiiiiiiiiiiili häftigt!!/mojkol

Ännelaij sa...

Markattan
Ja, de är ju det.
Upptäckte det ju sommaren 2009 när jag fick "problem" då telefonabonnemanget skulle skrivas över på mig.
De, Telia, kollar av Internet efter bloggare som skriver om dem.

Tack!
Tummar behövs, känns bra att du håller i dem för min skull.

Ja, det ska bli sååååå kul när dottern kommer ned.
:D

mojkol
Ehh..ja, fast min blogg är inte unik i deras ögon.
Som skrivet var så har "de" kommenterat i min blogg tidigare.
Jag orkar inte leta reda på det/de inläggen men de är från 2009 i typ juni/juli.

Tycker inte at det är särskilt häftigt avseende på min blogg.
Däremot kul att Telia gör det när det gäller bloggar och bloggare som skriver om dem.