fredag 26 mars 2010

Kurs, diet och lite annat

Kursdagen i onsdags gick bra. Den var lagd på en mycket basic nivå och som förväntat så lärde jag mig inget nytt.
Men det kändes OK ändå, blev ju inga offentliga tårar eller så.

Nu funderar jag på att börja gå på samma diet som Den låtsatshemska tvillingen. Jag tror den passar mig perfekt!
Smör, ost, biff, bönor etc.
Mmmmmmmmmmmmums!
Ingen potatis, ris eller bröd.
Passar mig utmärkt.
Dock...eh...rocky roads är nog förbjudet..merde..men smällar man får ta.
Läs mer om dieten här.

Idag är en 'ledig' dag för mig, givetviiiiiis vaknade jag 05.45 och kunde inte somna om så jag satte på TV4 (det enda som blir påsatt här..höhöhöhö..öh..) och får en glädjechock.
Jakob Hellman is back.
Wowhallelujahsnyftfyrverkerierochsjungamedstämning!!!
Givetvis har inte TV4 hunnit med att lägga ut klippen än så ni får nöja er med favoriter i repris.


Nu ska jag snart ut och powerwalka med kameran och sedan hem och städa. Sedan ska jag nog ta fram grillen..
Vi höres när vi höres.
/SägHejTillJakobHellman!&Grill&Kurs&Diet-A

Inga kommentarer: