fredag 12 mars 2010

Numer kort hårig

Det hanns inte med någon Hänt i veckanläsning hos frissan idag, så jag har inget att skvallra om kronprinsessans bröllop.
Nänemensingen.
Men vi fnissade, skrattade och spanade in byggjobbare.
Vaddå tonårsaktigt..eller..ja i vårt fall..klimakterievarning.

Nåja, hon färgade min utväxt..håret alltså.
Jag frågade diskret om hur många procent gråa hår mitt hår innehåller.
Hon svarade att det var svårt att göra en korrekt bedömning men att det inte var sååååå mycket.
Fatta att jag älskar min frisörska!

Just det ja, hon upplyste mig med ett stort leende att hon numer också utför vaxningar.
Jag höll på att kolavippa i stolen.
Hon kan "lura" mig till mycket men vaxning?!..mohahahahaha..skullevälintetrodet.
Hellre går jag omkring med håriga ben likt någon urtidskvinna än att vaxa benen!
Och den brasilianska varianten, vilken hon inte utför ..än, finns inte på min håriga karta inte ens om man mutar mig med gratis sushi varje dag i 20 år.

Hur den nya frisyren ser ut.
Ähum..mörkare upptill. D.v.s min utväxt syns inte lika tydligt.
Jag har mindre hår.
Korthårigare alltså.
Har nog inte varit så kort hårig på drygt 20 år.

Jag är nöjd om än ovan.

Ha en bra helg
/Klipp-A

Inga kommentarer: