lördag 6 februari 2010

Mysteriet löst

Idag var jag bara tvungen att gå ut en vända och givetvis tog jag med mig kameran.
När jag kommer fram till stenen där det hästar brukar klia sig och där det brukar ligga blommor, så såg jag att där var folk som plötstligt verkade få bråttom. De fnissade och försökt skynda sig iväg på sina skidor.
Jag hann precis fram innan de hann åka iväg och jag kände igen dem.
Och det låg en orkidé i klippskrevan.
Mysteriet är löst!
Nu vet jag vad det handlar om, de är förälskade och han är en konstnärssjäl som också fotograferar.
Kul!

Kul att hitta orkidéer mitt i vintern, mitt ute i naturen och motivet för fotograferingsdagen var självklart för mig.

Hoppas allt är bra hos er och om ni nu ser på mellon så glöm inte att rösta på söt-Johnny.
/FotOchSnö-A

Inga kommentarer: