fredag 5 februari 2010

Eurovision song contest..

..kan man nog kalla speciell.
Så också melodifestivalen.. mycket tid, dåliga låtar, i år ska jag vägra se en enda deltävling eller ens finalen.
..tror jag.
Istället för att se på morgondagens deltävling i melodfestivalen så ska jag vara patetisk nog att att spela  the one and only Johnny sötpluttenuttsnutt-Logan på spotify om och om igen.
Den enda artist med ESC-låtar som jag, just nu kan komma på, fortfarande tycker är bra.
Och, Ja, en och annan tår kommer också att fällas.

Förresten visst sa jag att jag känner mig gammal?
Grannarna (65+:arna) som jag skottade snö åt och med som har Facebook, de lyssnar nog på Lordi dagarna i ända.
De är ju coola.

Mr Logan himself med fin 80-tals kostym..patetisk jag?


Johnny söt-Logan igen....nu blir jag stjärnögd...


Hörs när vi hörs
/DenEndaSomFörstårMigOchMittJohnnyLoganCravingsÄrMårdOchJagSaknarDigMård.

Inga kommentarer: