torsdag 18 februari 2010

Kul, kul, eller?


Ja, nu får ni som älskar snö era behov tillgodosedda.
Själv tänker jag positivt..eheh..hehehe..att det nog inte kommer att falla så mycket snö som det befaras.
Jag hoppas att Halland kommer vara det Halland som jag älskar i mars.
Vilket verkar helt omöjligt.
Om det idagsläget ser ut som i norrbotten så kommer det knappast hinna smälta undan tills i mars.

Våga.Vägra.Älska.Snö.
Det är mitt motto just nu.

/JagHatarSnöTrotsAttJagÄrFöddINorrbottenGrattisTillErSomTyckerDettaÄrBraTrevligtOchFintHaDetBraÖnskar-Ännelaij

3 kommentarer:

Cina sa...

Kära Ännelaij!
Även jag, en snöälskare, har fått nog! Och det efter vurpan jag gjorde nyss på väg till soprummet. En halv saltimortal medelst skruv....
Tack för din uppmuntrande kommentar om att vänta!
Varm kram!

Cina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ännelaij sa...

Cina
Visst blir man trött på detta.
Usch då!
Jag är livrädd för att halka numer.
Det gör ju så ont och kan gå illa.
Hoppas du inte skdade dig.
Kram