söndag 14 februari 2010

Min dag i bilder del 1

Nu ska jag göra som så många proffsbloggare gör, dokumentera min dag i bilder så ni verkligen får insyn i min vardag..menar denna söndag.
Jappsemensan så då sätter jag igång.
Jag kommer att prata om mig själv i 'andra person' också, så ni vet det och slipper skicka kommentarer som sätter mig på plats.

Nåväl, let´s get started!
Är ni redo?

I morse duschade jag och samtidigt satte jag på en tvättmaskin.
(Det enda som blir påsatt i det här huset, fnissfnisshahahahahahahaha)
Här en bild också med delar av dagens outfit också, det gäller att göra flera flugor på smällen samtidigt..eller vad det nu heter.

Sedan gick jag upp och satte på spotify, det enda som blir påsatt i det här huset..
(hehehehehehe, där fick jag till det!)





Nu ska jag gå ned och sätta igång och baka.
Bilder kommer!










Hörs när vi hörs
/JissesVadJobbigtDetÄrAttVaraEnProffsbloggareOchDokumenteraSinDagIBilder-A

5 kommentarer:

XXX sa...

Jisses vad spännande detta ska bli. Här får man lov att hänga hela dan för att hålla sig uppdaterad på vad som händer i det Ännelaijska hemmet.

Men det blir väl inga fler påsättningar va???

Anonym sa...

Nek, vet du vad..? Inget doftprov på schampoot, inget doftprov på kakan, inget ... pris på var du köpt outfitens alla delar och vad de kostade... det där kommer du aldrig att kunna leva på. Då krävs inköpsställen och så ska det stå att det är den snyggaste kjolen,toppen, skon du köpt hittills. Så är det hos tonårsbloggarna, Blondinbella, MOGI och alla de andra.
Skönt förresten att det inte är så hos dig.
/ingridcarlsson

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Det kommer att bli fler påsättningar.
Jag lovar.
Skoj att du ska hänga här..
:)

Ingrid
Suck..du har rätt.
Jag ska bättra mig på den punkten..fast..jisses..som Mogi? Blondinbella?..ojsanhoppsan..det skulle vara grejer det.
Jag som dessutom är osminkad idag.
...ähum..
Ja, det är skönt att detta bara är en dag.
..puh..

Anonym sa...

Blondinbella har i alla fördelar i det att hon går ut osminkad om hon vill det, hon skäms inte ett dugg över att andra tycker hon är mullig OCH hon uppmuntrar tjejer att ta för sig och göra saker som de vill göra. Läser ibland.
ingridcarlsson

Ännelaij sa...

Ingrid
Blondinbella har verkligen lyckats göra sig ett varumärke.
Hon är duktig.
Att kalla henne för mullig..eh...jisses..
Jag läser inte hennes blogg mer än när Bloggkommentatorerna skrivit något intressant om henne.

Jag tillhör inte målgruppen.
:)