lördag 27 februari 2010

Inlägg 1270

Om grannarna festade igår?
........
Det blev inte så sent faktiskt, de slutade redan vid 02-tiden och då var jag också vaken.
Jag var nämligen på en mindre tillställning igår där jag också hjälpte till i köket.
Idag är jag mindre pigg så jag bälgar i mig massor av kaffe för att orka ta tag i mina göromål för dagen, för trot eller ej, jag har en hel del att göra denna helg och nästa vecka.
KUL!

Och ute så regnar det och är snorhalt, därför ska jag inte vare sig köra bil eller gå ut och gå eftersom jag ju inte har köpt broddar än.

Detta var ett trött inlägg..jag veeeet.
Känns som om jag skulle behöva en powernap till fast först ska jag spela lite musik för de goa grannarna.
Just ja..jag tror inte att jag nämnt att jag har en annan urgo granne som brukar skotta en liten gång till min dörr.
Han är såååå gullig!
Och nej, nej nej, ni ev. damtidningsjournalister eller så, vi är bara platoniska vänner, ty även han är lyckligt gift/sambo, inte min typ samt kunde vara min far.

Hörs när vi hörs
Nu ska jag sätta på Lasse Winnerbäck och Peter le Marc, de är däremot min typ.
*blinkblinkblinkNuVarJagJuJätteroligVerkligen....*
/Trött-A

Le Marc rules




Inga kommentarer: